یارگیری منیزیم فردوس در دیدار با شهرداری تبریز ورزش حرفه ای، تماشاگران خاص خودش را می خواهد، پرشور،
یارگیری منیزیم فردوس در دیدار با شهرداری تبریز
ورزش حرفه ای، تماشاگران خاص خودش را می خواهد، پرشور، با هیجان، یعنی در یک کلمه «هوادار»
انتظار دست اندرکاران تیم استان ،برای حضور پرشور تماشاچیان ، خواسته به حقی است ،که یک روی سکه است و روی دیگر آن،انتظار هواداران و تماشاچیان است، که امید دارند با توجه به سطح بالای آمادگی فنی و روحی بازیکنان منیزیم فردوس در مصاف با شهرداری تبریز، شاهد بازی خوب و جذاب همراه با پیروزی برای نماینده استان باشیم.

از سری مسابقات هفته ی ششم لیگ برتر ، منیزیم فردوس که روز سه شنبه 4 آذر  ساعت 16 در سالن ورزشی مخابرات پاسداران بیرجند، قرار است به مصاف شهرداری تبریز برود، فقط یک چیز می خواهد؛ هوادار.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، در حالی که امروزه، تیم های حرفه ای حساب ویژه ای برای ساماندهی و تشکیل گروه های هوادار برای انسجام بخشی و ایجاد زمینه ی حضور پرشور تماشاچیان به ویژه در مسابقات خانگی می کنند، تا از شرایط میزبانی به نفع خود به خوبی بهره برداری کنند، اما در نخستین دیدار نماینده ی استان با زمین گهر تهران ، شاهد حضور اندک تماشاچیان بودیم.
یکی از مهم ترین عوامل کسب نتیجه در بازی ها، برخورداری بازیکنان، کادر فنی و دست اندر کاران تیم ها، از شرایط روحی و روانی مناسب است که این روحیه ی مثبت، می تواند با حضور شایسته ی تماشاچیان در میزبانی نماینده هندبال خراسان جنوبی در بیرجند ، به خوبی تزریق شود، چه آنکه تیم استان به عنوان یکی از نماینده های ایران، راهی مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا در دوحه ی قطر می شود و این حمایت می تواند بسیار اثرگذار و اثر بخش تلقی شود.
انتظار دست اندرکاران تیم استان ،برای حضور پرشور تماشاچیان ، خواسته به حقی است ،که یک روی سکه است و روی دیگر آن،انتظار هواداران و تماشاچیان است، که امید دارند با توجه به سطح بالای آمادگی فنی و روحی بازیکنان منیزیم فردوس در مصاف با شهرداری تبریز، شاهد بازی خوب و جذاب همراه با پیروزی برای نماینده استان باشیم.ان شاء اله.
شایان ذکر است این بازی برای ورود عموم مردم آزاد بوده و رایگان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی